Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

All Time Classics

All Time Classics
Ο Μαγικός Αυλός του Μότσαρτ είναι το πλέον πολυπαιγμένο έργο στο σύνολο της λυρικής φιλολογίας. Το μυστικό της επιτυχίας του είναι πως (μπορεί και) αποτελεί ταυτόχρονα ένα παραμύθι για παιδιά και ένα φιλοσοφικό οικουμενικό δράμα. Έργο πλούσιο σε τεκτονικούς συμβολισμούς, οι οποίοι ξεκινούν από τις πρώτες κιόλας συγχορδίες της Εισαγωγής που κρούουν τρεις φορές, παραπέμποντας στον αριθμό σύμβολο του τεκτονισμού. Κορυφαίος κλασικός και ο Μπραμς, που εξέλιξε το ρομαντικό κλασικισμό και τον υπερασπίστηκε με πάθος, ως ο κυριότερος εκπρόσωπός του, την εποχή που εμφανίστηκε η ριζοσπαστική Νεογερμανική Σχολή. Το Διπλό Κοντσέρτο για βιολί και τσέλο ήταν το τελευταίο έργο που συνέθεσε για ορχήστρα και το έκανε ως χειρονομία επανασύνδεσης με το βιολονίστα φίλο του Γιόζεφ Γιοακίμ. Η γοητευτική και μεγαλοπρεπής 1η Συμφωνία του αγγίζει κάθε ανθρώπινη ψυχή και αποκαλύπτει την ευαίσθητη φύση του χαρισματικού συνθέτη, πίσω από την αγενή, έως άξεστη, δημόσια συμπεριφορά του, που υιοθετούσε κυρίως στις ιστορικές αναμετρήσεις με τους αντιπάλους του στον ξακουστό «Πόλεμο των Ρομαντικών».

Πρόγραμμα:
Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791), Εισαγωγή από την όπερα “Ο Μαγικός Αυλός»  8’
Johannes Brahms (1833-1897), Διπλό κοντσέρτο για βιολί και τσέλο σε λα ελάσσονα, έργο 102  34’
Johannes Brahms (1833-1897), Συμφωνία αρ. 1 σε ντο ελάσσονα, έργο 68   45’
  • Τίτλος
    All Time Classics
  • Τύπος
    Συναυλία
  • Θέμα
    Tακτική Συναυλία Κοθ
  • Περιγραφή
    Ο Μαγικός Αυλός του Μότσαρτ είναι το πλέον πολυπαιγμένο έργο στο σύνολο της λυρικής φιλολογίας. Το μυστικό της επιτυχίας του είναι πως (μπορεί και) αποτελεί ταυτόχρονα ένα παραμύθι για παιδιά και ένα φιλοσοφικό οικουμενικό δράμα. Έργο πλούσιο σε τεκτονικούς συμβολισμούς, οι οποίοι ξεκινούν από τις πρώτες κιόλας συγχορδίες της Εισαγωγής που κρούουν τρεις φορές, παραπέμποντας στον αριθμό σύμβολο του τεκτονισμού. Κορυφαίος κλασικός και ο Μπραμς, που εξέλιξε το ρομαντικό κλασικισμό και τον υπερασπίστηκε με πάθος, ως ο κυριότερος εκπρόσωπός του, την εποχή που εμφανίστηκε η ριζοσπαστική Νεογερμανική Σχολή. Το Διπλό Κοντσέρτο για βιολί και τσέλο ήταν το τελευταίο έργο που συνέθεσε για ορχήστρα και το έκανε ως χειρονομία επανασύνδεσης με το βιολονίστα φίλο του Γιόζεφ Γιοακίμ. Η γοητευτική και μεγαλοπρεπής 1η Συμφωνία του αγγίζει κάθε ανθρώπινη ψυχή και αποκαλύπτει την ευαίσθητη φύση του χαρισματικού συνθέτη, πίσω από την αγενή, έως άξεστη, δημόσια συμπεριφορά του, που υιοθετούσε κυρίως στις ιστορικές αναμετρήσεις με τους αντιπάλους του στον ξακουστό «Πόλεμο των Ρομαντικών».

    Πρόγραμμα:
    Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791), Εισαγωγή από την όπερα “Ο Μαγικός Αυλός»  8’
    Johannes Brahms (1833-1897), Διπλό κοντσέρτο για βιολί και τσέλο σε λα ελάσσονα, έργο 102  34’
    Johannes Brahms (1833-1897), Συμφωνία αρ. 1 σε ντο ελάσσονα, έργο 68   45’
  • Δημιουργός
    Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
  • Ημερομηνία
    2015-02-27
  • Συνεισφέρων
    Chiang Paul
    Παπά Γκρέτα
    Παναγιωτίδου Θεοδώρα-Σάντρα
  • Δικαιώματα
    http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
  • Σχέση
  • Μορφή
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Κάλυψη
    Αίθουσα Τελετών Α.Π.Θ.
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία