Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

Gala Maria Callas

Gala Maria Callas
H 58η καλλιτεχνική περίοδος της Κ.Ο.Θ. ξεκινά με ένα αφιέρωμα στην Μαρία Κάλλας, την αξεπέραστη Ελληνίδα πριμαντόνα με τα εξαίρετα φωνητικά και ερμηνευτικά προσόντα, που η παρουσία της αποτέλεσε τομή στην ιστορία της όπερας. Η αξέχαστη ντίβα, κατά γενική ομολογία, ανέστησε το λυρικό τραγούδι και το έφερε κοντά στις πλατιές μάζες, ορίζοντας έτσι καθοριστικά την μετέπειτα εξέλιξή του. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μερικές από τις άριες που τις ερμήνευσε μοναδικά, με την αρτιότητα της τεχνικής της και την αξεπέραστη μελοδραματική της ικανότητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και σήμερα, 39 χρόνια μετά το θάνατό της, οι μουσικόφιλοι σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να μαγεύονται από την ιδιαίτερη χροιά της δραματικής, σκοτεινής και διεισδυτικής φωνής της με το σπάνιο φωνητικό εύρος, με τις πωλήσεις των δίσκων της να ξεπερνάνε τις 750.000 ετησίως. Ο Leonard Bernstein την χαρακτήρισε ως τη ‘Βίβλο της Όπερας’. Η Κάλλας συνδύαζε το θεϊκό ταλέντο της με μία προσωπική ιστορία σαν παραμύθι, μαγνητίζοντας έτσι το ενδιαφέρον του κοινού. Το ασχημόπαπο που έγινε κύκνος κατάκτησε όλο τον κόσμο και στη συνέχεια τον συγκλόνισε με τη δραματική πτώση και τη θυελλώδη προσωπική ζωή του, δημιουργώντας έτσι έναν ανεξίτηλο μύθο. Όχι και άσχημα για την κόρη ενός φτωχού φαρμακοποιού από το Νεοχώρι Μεσσηνίας.


Πρόγραμμα:
Τζουζέπε Βέρντι (1813-1901): Εισαγωγή από την όπερα “Ναμπούκο”
Τζουζέπε Βέρντι (1813-1901): Άρια “Ritorna Vincitor” από την όπερα “Αΐντα”
Τζουζέπε Βέρντι (1813-1901): Πρελούδιο από την 3η πράξη της όπερας “Τραβιάτα”
Τζουζέπε Βέρντι (1813-1901): Άρια “Mi parea...Piangea cantando…Ave Maria” από την όπερα “Οθέλλος”
Ζωρζ Μπιζέ (1838-1875): Πρελούδιο από την 3η πράξη της όπερας “Κάρμεν”
Ουμπέρτο Τζορντάνο (1867-1948): Άρια “La mamma morta” από την όπερα “Αντρέα Σενιέ”
Τζάκομο Πουτσίνι (1858-1924): Ιντερμέτζο από την 3η πράξη της όπερας “Μανόν Λεσκώ”
Φραντσέσκο Τσιλέα  (1866-1950): Άρια “Ecco : respiro appena… Io son l’umile ancella”, από την όπερα “Αντριάνα Λεκουβρέρ”
Ουμπέρτο Τζορντάνο (1867-1948):  Ιντερμέτζο από την όπερα “Φεντόρα”
Τζάκομο Πουτσίνι (1858-1924):  Άρια “Con onor muore… Tu! Tu! Tu!” από την όπερα “Μαντάμ Μπατερφλάι”
Πιέτρο Μασκάνι (1863-1945): Ιντερμέτζο από την όπερα “Καβαλερία Ρουστικάνα”
Αλφρέντο Καταλάνι (1854-1893): Άρια “Ebben?... ne andro lontana” από την όπερα “Λα Βάλλυ”

#Σε συνεργασία με τον ΟΜΜΘ
  • Τίτλος
    Gala Maria Callas
  • Τύπος
    Συναυλία
  • Θέμα
    Tακτική Συναυλία Κοθ
  • Περιγραφή
    H 58η καλλιτεχνική περίοδος της Κ.Ο.Θ. ξεκινά με ένα αφιέρωμα στην Μαρία Κάλλας, την αξεπέραστη Ελληνίδα πριμαντόνα με τα εξαίρετα φωνητικά και ερμηνευτικά προσόντα, που η παρουσία της αποτέλεσε τομή στην ιστορία της όπερας. Η αξέχαστη ντίβα, κατά γενική ομολογία, ανέστησε το λυρικό τραγούδι και το έφερε κοντά στις πλατιές μάζες, ορίζοντας έτσι καθοριστικά την μετέπειτα εξέλιξή του. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μερικές από τις άριες που τις ερμήνευσε μοναδικά, με την αρτιότητα της τεχνικής της και την αξεπέραστη μελοδραματική της ικανότητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και σήμερα, 39 χρόνια μετά το θάνατό της, οι μουσικόφιλοι σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να μαγεύονται από την ιδιαίτερη χροιά της δραματικής, σκοτεινής και διεισδυτικής φωνής της με το σπάνιο φωνητικό εύρος, με τις πωλήσεις των δίσκων της να ξεπερνάνε τις 750.000 ετησίως. Ο Leonard Bernstein την χαρακτήρισε ως τη ‘Βίβλο της Όπερας’. Η Κάλλας συνδύαζε το θεϊκό ταλέντο της με μία προσωπική ιστορία σαν παραμύθι, μαγνητίζοντας έτσι το ενδιαφέρον του κοινού. Το ασχημόπαπο που έγινε κύκνος κατάκτησε όλο τον κόσμο και στη συνέχεια τον συγκλόνισε με τη δραματική πτώση και τη θυελλώδη προσωπική ζωή του, δημιουργώντας έτσι έναν ανεξίτηλο μύθο. Όχι και άσχημα για την κόρη ενός φτωχού φαρμακοποιού από το Νεοχώρι Μεσσηνίας.


    Πρόγραμμα:
    Τζουζέπε Βέρντι (1813-1901): Εισαγωγή από την όπερα “Ναμπούκο”
    Τζουζέπε Βέρντι (1813-1901): Άρια “Ritorna Vincitor” από την όπερα “Αΐντα”
    Τζουζέπε Βέρντι (1813-1901): Πρελούδιο από την 3η πράξη της όπερας “Τραβιάτα”
    Τζουζέπε Βέρντι (1813-1901): Άρια “Mi parea...Piangea cantando…Ave Maria” από την όπερα “Οθέλλος”
    Ζωρζ Μπιζέ (1838-1875): Πρελούδιο από την 3η πράξη της όπερας “Κάρμεν”
    Ουμπέρτο Τζορντάνο (1867-1948): Άρια “La mamma morta” από την όπερα “Αντρέα Σενιέ”
    Τζάκομο Πουτσίνι (1858-1924): Ιντερμέτζο από την 3η πράξη της όπερας “Μανόν Λεσκώ”
    Φραντσέσκο Τσιλέα  (1866-1950): Άρια “Ecco : respiro appena… Io son l’umile ancella”, από την όπερα “Αντριάνα Λεκουβρέρ”
    Ουμπέρτο Τζορντάνο (1867-1948):  Ιντερμέτζο από την όπερα “Φεντόρα”
    Τζάκομο Πουτσίνι (1858-1924):  Άρια “Con onor muore… Tu! Tu! Tu!” από την όπερα “Μαντάμ Μπατερφλάι”
    Πιέτρο Μασκάνι (1863-1945): Ιντερμέτζο από την όπερα “Καβαλερία Ρουστικάνα”
    Αλφρέντο Καταλάνι (1854-1893): Άρια “Ebben?... ne andro lontana” από την όπερα “Λα Βάλλυ”

    #Σε συνεργασία με τον ΟΜΜΘ
  • Δημιουργός
    Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
  • Ημερομηνία
    2016-09-16
  • Συνεισφέρων
    Καρυτινός Λουκάς
    Costea Cellia
  • Δικαιώματα
    http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
  • Σχέση
  • Μορφή
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Κάλυψη
    Αίθουσα Φίλων Της Μουσικής - Ο.Μ.Μ.Θ.
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία