Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

Πασχαλινή Συναυλία

Πασχαλινή Συναυλία
Η Πασχαλινή συναυλία της Κ.Ο.Θ. περιλαμβάνει την αριστουργηματική ‘Συμφωνία της Αναστάσεως’ του Μάλερ, ένα κολοσσιαίο έργο υπαρξιακών αναζητήσεων που δεν αφήνει ασυγκίνητο κανέναν ακροατή. Η τραγική κατανόηση της φθαρτότητας της ανθρώπινης ύπαρξης οδηγεί στην αγωνιώδη αναζήτηση του Θείου. Ο Μάλερ βουτά αλύπητα με τη μουσική του μέσα στη ψυχή και πραγματεύεται τα πλέον επώδυνα συναισθήματα και τους μεγαλύτερους φόβους μας, χωρίς ωραιοποιήσεις σχετικά με τις δυσκολίες και την τραγικότητα της ανθρώπινης ύπαρξης, προσφέροντας όμως προοδευτικά μία ψυχική ανάταση με την ελπίδα της Αναστάσεως να βρίσκεται στο τέλος της επίπονης πορείας της ζωής. Έτσι ο θάνατος αντιμετωπίζεται ως λυτρωτής, αφού οδηγεί σε έναν καλύτερο κόσμο, μέσα από την Έσχατη Κρίση: «από το Θεό προέρχομαι και σε Αυτόν επιθυμώ να επιστρέψω». Συγκλονιστικά είναι και τα μηνύματα του φινάλε, όπου η ελπίδα της Ανάστασης πλημμυρίζει την καρδιά στην περίφημη ωδή «Ανάσταση, ναι ανάσταση!» Η ελπίδα πλέον πλημμυρίζει την καρδιά: «Πεθαίνεις για να ζήσεις».. Το έργο απαιτεί τεράστιο καλλιτεχνικό δυναμικό και έτσι στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης θα βρεθούν μαζί με την Κ.Ο.Θ., δύο σπουδαίες λυρικές τραγουδίστριες και δύο χορωδίες σε πλήρη σύνθεση, η δική μας Μικτή Χορωδία Θεσσαλονίκης και η εξ ανατολών προσκεκλημένη μας Istanbul European Choir.


Πρόγραμμα:
Γκούσταβ Μάλερ (1860-1911): Συμφωνία αρ. 2 («της Αναστάσεως»)
  • Τίτλος
    Πασχαλινή Συναυλία
  • Τύπος
    Συναυλία
  • Θέμα
    Tακτική Συναυλία Κοθ
  • Περιγραφή
    Η Πασχαλινή συναυλία της Κ.Ο.Θ. περιλαμβάνει την αριστουργηματική ‘Συμφωνία της Αναστάσεως’ του Μάλερ, ένα κολοσσιαίο έργο υπαρξιακών αναζητήσεων που δεν αφήνει ασυγκίνητο κανέναν ακροατή. Η τραγική κατανόηση της φθαρτότητας της ανθρώπινης ύπαρξης οδηγεί στην αγωνιώδη αναζήτηση του Θείου. Ο Μάλερ βουτά αλύπητα με τη μουσική του μέσα στη ψυχή και πραγματεύεται τα πλέον επώδυνα συναισθήματα και τους μεγαλύτερους φόβους μας, χωρίς ωραιοποιήσεις σχετικά με τις δυσκολίες και την τραγικότητα της ανθρώπινης ύπαρξης, προσφέροντας όμως προοδευτικά μία ψυχική ανάταση με την ελπίδα της Αναστάσεως να βρίσκεται στο τέλος της επίπονης πορείας της ζωής. Έτσι ο θάνατος αντιμετωπίζεται ως λυτρωτής, αφού οδηγεί σε έναν καλύτερο κόσμο, μέσα από την Έσχατη Κρίση: «από το Θεό προέρχομαι και σε Αυτόν επιθυμώ να επιστρέψω». Συγκλονιστικά είναι και τα μηνύματα του φινάλε, όπου η ελπίδα της Ανάστασης πλημμυρίζει την καρδιά στην περίφημη ωδή «Ανάσταση, ναι ανάσταση!» Η ελπίδα πλέον πλημμυρίζει την καρδιά: «Πεθαίνεις για να ζήσεις».. Το έργο απαιτεί τεράστιο καλλιτεχνικό δυναμικό και έτσι στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης θα βρεθούν μαζί με την Κ.Ο.Θ., δύο σπουδαίες λυρικές τραγουδίστριες και δύο χορωδίες σε πλήρη σύνθεση, η δική μας Μικτή Χορωδία Θεσσαλονίκης και η εξ ανατολών προσκεκλημένη μας Istanbul European Choir.


    Πρόγραμμα:
    Γκούσταβ Μάλερ (1860-1911): Συμφωνία αρ. 2 («της Αναστάσεως»)
  • Δημιουργός
    Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
    Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
  • Ημερομηνία
    2017-04-10
  • Συνεισφέρων
    Βράνος Γεώργιος
    Κωνσταντινίδου Μαίρη
    Kaune Michaela
    Bress Manuela
    Karst Ivan Arion
  • Δικαιώματα
    http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
  • Σχέση
  • Μορφή
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Κάλυψη
    Αίθουσα Φίλων Της Μουσικής - Ο.Μ.Μ.Θ.
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία