Βάση δεδομένων ψηφιοποιημένων αντικειμένων

Η Ζωή Τσόκανου Στο Πόντιουμ Της Κ.Ο.Θ.

Η Ζωή Τσόκανου Στο Πόντιουμ Της Κ.Ο.Θ.
Η Ζωή Τσόκανου ανεβαίνει στο πόντιουμ της Κ.Ο.Θ., για πρώτη φορά ως διευθύντριά της, με ένα πλούσιο πρόγραμμα από αγαπημένα έργα του κλασικού, αλλά και του σύγχρονου ρεπερτορίου. Η αριστουργηματική Εισαγωγή της όπερας ‘Φιντέλιο’ του Μπετόβεν ‘Λεονώρα αρ.3, έργο 72b’ θεωρείται το τελειότερο δείγμα του είδους της. Το αισιόδοξο ‘Amor Fati’ του Γιώργου Κουμεντάκη πραγματεύεται την ανησυχία του ανθρώπου να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται και ξεπερνώντας φόβους, ελπίδες και τον ίδιο το θάνατο, να κατακτήσει την ελευθερία. Το πρελούδιο του Ντεμπυσσύ πάνω στο ποίημα του Γάλλου συμβολιστή Στεφάν Μαλλαρμέ ‘Το απομεσήμερο ενός Φαύνου’ ξετυλίγει μπροστά μας παραμυθένιες εικόνες με μία γοητευτική μουσική αφήγηση. Η φωτεινή ‘Δεύτερη Συμφωνία’ του Μπραμς είναι η δική του Ποιμενική. Η ομορφιά του φυσικού τοπίου της λίμνης Βέρτερ υμνείται με σπάνιο λυρισμό, ενώ η προκαλούμενη συναισθηματική ζεστασιά μεταδίδεται με τρόπο συγκλονιστικό, που συγκινεί κάθε ακροατή.



Πρόγραμμα:
Λούντβιχ βαν Μπετόβεν (1770-1827): Εισαγωγή Leonore αρ.3, έργο 72b
Γιώργος Κουμεντάκης (1959): Amor Fati (2007)
Κλωντ Ντεμπυσσύ (1862-1918): Πρελούδιο από το ‘Απομεσήμερο ενός Φαύνου’
Γιοχάνες Μπραμς (1833-1897): Συμφωνία αρ. 2 σε ρε μείζονα, έργο 73
  • Τίτλος
    Η Ζωή Τσόκανου Στο Πόντιουμ Της Κ.Ο.Θ.
  • Τύπος
    Συναυλία
  • Θέμα
    Tακτική Συναυλία Κοθ
  • Περιγραφή
    Η Ζωή Τσόκανου ανεβαίνει στο πόντιουμ της Κ.Ο.Θ., για πρώτη φορά ως διευθύντριά της, με ένα πλούσιο πρόγραμμα από αγαπημένα έργα του κλασικού, αλλά και του σύγχρονου ρεπερτορίου. Η αριστουργηματική Εισαγωγή της όπερας ‘Φιντέλιο’ του Μπετόβεν ‘Λεονώρα αρ.3, έργο 72b’ θεωρείται το τελειότερο δείγμα του είδους της. Το αισιόδοξο ‘Amor Fati’ του Γιώργου Κουμεντάκη πραγματεύεται την ανησυχία του ανθρώπου να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται και ξεπερνώντας φόβους, ελπίδες και τον ίδιο το θάνατο, να κατακτήσει την ελευθερία. Το πρελούδιο του Ντεμπυσσύ πάνω στο ποίημα του Γάλλου συμβολιστή Στεφάν Μαλλαρμέ ‘Το απομεσήμερο ενός Φαύνου’ ξετυλίγει μπροστά μας παραμυθένιες εικόνες με μία γοητευτική μουσική αφήγηση. Η φωτεινή ‘Δεύτερη Συμφωνία’ του Μπραμς είναι η δική του Ποιμενική. Η ομορφιά του φυσικού τοπίου της λίμνης Βέρτερ υμνείται με σπάνιο λυρισμό, ενώ η προκαλούμενη συναισθηματική ζεστασιά μεταδίδεται με τρόπο συγκλονιστικό, που συγκινεί κάθε ακροατή.



    Πρόγραμμα:
    Λούντβιχ βαν Μπετόβεν (1770-1827): Εισαγωγή Leonore αρ.3, έργο 72b
    Γιώργος Κουμεντάκης (1959): Amor Fati (2007)
    Κλωντ Ντεμπυσσύ (1862-1918): Πρελούδιο από το ‘Απομεσήμερο ενός Φαύνου’
    Γιοχάνες Μπραμς (1833-1897): Συμφωνία αρ. 2 σε ρε μείζονα, έργο 73
  • Δημιουργός
    Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
  • Πηγή
  • Εκδότης
    Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
  • Ημερομηνία
    2017-10-20
  • Συνεισφέρων
    Τσόκανου Ζωή
  • Δικαιώματα
    http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
  • Σχέση
  • Μορφή
  • Γλώσσα
    gre
  • Αναγνωριστικό
  • Κάλυψη
    Αίθουσα Τελετών Α.Π.Θ.
  • Εναλλακτικά σχήματα
  • Ψηφιακά Αρχεία