Η Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου Με Την Κοθ
H Εισαγωγή «Μάνφρεντ» είναι το πρώτο από μια σειρά κομμάτια σκηνικής μουσικής που ο Σούμαν έγραψε για μια παράσταση του ομώνυμου δραματικού ποιήματος του Λόρδου Βύρωνα. Είναι από τα ωραιότερα έργα του σπουδαίου αυτού συνθέτη, γεμάτο ποίηση, πάθος, δραματικές συγκρούσεις.
O Αθηναίος συνθέτης, μαέστρος και μουσικοπαιδαγωγός Θεόδωρος Αντωνίου υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες συνθέτες της γενιάς του. Το έργο Κομμός Β’ γράφτηκε το 1996, με αφορμή το θάνατο του Αμερικανού συνθέτη, μαέστρου και πιανίστα Morton Gould και τη σχετική προτροπή του Lucas Foss. Ο Αντωνίου χρησιμοποιεί την πρώτη φράση ενός ηπειρώτικου μοιρολογιού, ενώ επιλέγει την ίδια ενορχήστρωση με την ‘7η Συμφωνία’ του Μπετόβεν, επειδή με αυτήν έκλεινε ο Foss το πρόγραμμα της συναυλίας όπου θα έκανε πρεμιέρα ο Κομμός Β’.
Το ‘Κοντσέρτο για πιάνο’ του Ρόμπερτ Σούμαν γράφτηκε αρχικά ως Φαντασία για πιάνο, μετά από σχετική επιθυμία της συζύγου του Κλάρας. Αργότερα εξελίχτηκε σε κοντσέρτο και έκτοτε κατέχει εξέχουσα θέση στο διεθνές ρεπερτόριο. Από το λυρικό και νοσταλγικό ύφος του πρώτου μέρους καταλήγει σε μία χειμαρρώδη έκφραση ευτυχίας, περνώντας ενδιάμεσα από ένα ρομαντικό διάλογο του πιάνου με την ορχήστρα.
Πρόγραμμα:
Ρόμπερτ Σούμαν (1810-1856): Εισαγωγή 'Μάνφρεντ', έργο 115
Θεόδωρος Αντωνίου (1935-2018): Κομμός B’, για ορχήστρα (‘Θρήνος για τον Μόρτον’)
Ρόμπερτ Σούμαν (1810-1856): Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα σε λα ελάσσονα, έργο 54
ώρα προσέλευσης: 20:00
Τηρούνται όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας κατά του κορωνοϊού.
Χρήση μη ιατρικής μάσκας.
Προσοχή: η προαγορά εισιτηρίων είναι υποχρεωτική.
Δεν θα λειτουργήσει εκδοτήριο εισιτηρίων στο χώρο της συναυλίας πριν την έναρξή της.
-
Τίτλος
Η Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου Με Την Κοθ
-
Τύπος
Συναυλία
-
Θέμα
Tακτική Συναυλία Κοθ
-
Περιγραφή
H Εισαγωγή «Μάνφρεντ» είναι το πρώτο από μια σειρά κομμάτια σκηνικής μουσικής που ο Σούμαν έγραψε για μια παράσταση του ομώνυμου δραματικού ποιήματος του Λόρδου Βύρωνα. Είναι από τα ωραιότερα έργα του σπουδαίου αυτού συνθέτη, γεμάτο ποίηση, πάθος, δραματικές συγκρούσεις.
O Αθηναίος συνθέτης, μαέστρος και μουσικοπαιδαγωγός Θεόδωρος Αντωνίου υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες συνθέτες της γενιάς του. Το έργο Κομμός Β’ γράφτηκε το 1996, με αφορμή το θάνατο του Αμερικανού συνθέτη, μαέστρου και πιανίστα Morton Gould και τη σχετική προτροπή του Lucas Foss. Ο Αντωνίου χρησιμοποιεί την πρώτη φράση ενός ηπειρώτικου μοιρολογιού, ενώ επιλέγει την ίδια ενορχήστρωση με την ‘7η Συμφωνία’ του Μπετόβεν, επειδή με αυτήν έκλεινε ο Foss το πρόγραμμα της συναυλίας όπου θα έκανε πρεμιέρα ο Κομμός Β’.
Το ‘Κοντσέρτο για πιάνο’ του Ρόμπερτ Σούμαν γράφτηκε αρχικά ως Φαντασία για πιάνο, μετά από σχετική επιθυμία της συζύγου του Κλάρας. Αργότερα εξελίχτηκε σε κοντσέρτο και έκτοτε κατέχει εξέχουσα θέση στο διεθνές ρεπερτόριο. Από το λυρικό και νοσταλγικό ύφος του πρώτου μέρους καταλήγει σε μία χειμαρρώδη έκφραση ευτυχίας, περνώντας ενδιάμεσα από ένα ρομαντικό διάλογο του πιάνου με την ορχήστρα.
Πρόγραμμα:
Ρόμπερτ Σούμαν (1810-1856): Εισαγωγή 'Μάνφρεντ', έργο 115
Θεόδωρος Αντωνίου (1935-2018): Κομμός B’, για ορχήστρα (‘Θρήνος για τον Μόρτον’)
Ρόμπερτ Σούμαν (1810-1856): Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα σε λα ελάσσονα, έργο 54
ώρα προσέλευσης: 20:00
Τηρούνται όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας κατά του κορωνοϊού.
Χρήση μη ιατρικής μάσκας.
Προσοχή: η προαγορά εισιτηρίων είναι υποχρεωτική.
Δεν θα λειτουργήσει εκδοτήριο εισιτηρίων στο χώρο της συναυλίας πριν την έναρξή της.
-
Δημιουργός
Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
-
Πηγή
-
Εκδότης
Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
-
Ημερομηνία
2020-10-23
-
Συνεισφέρων
Τσόκανου Ζωή
Παπαστεφάνου Αλεξάνδρα
-
Δικαιώματα
http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
-
Σχέση
-
Μορφή
-
Γλώσσα
gre
-
Αναγνωριστικό
-
Κάλυψη
Αίθουσα Φίλων Της Μουσικής - Ο.Μ.Μ.Θ.
-
Εναλλακτικά σχήματα
-
Ψηφιακά Αρχεία